type=11
Representants d’onze projectes artístics i culturals de la Catalunya central es van reunir aquest dimarts 14 d’abril a la Sala del Portal del Casinet del Poble Vell en una trobada del Programa de Cultura i Educació de la Generalitat. Aquesta iniciativa és impulsada pels departaments de Cultura i d’Educació i Formació Professional de la Generalitat.
La trobada va servir per donar a conèixer els respectius projectes, compartir experiències i crear un espai de diàleg i intercanvi per potenciar el treball en xarxa dels agents culturals i educatius. Els onze projectes impulsats a la Catalunya central arribaran a prop de set-cents alumnes d’una trentena de centres educatius.
La convocatòria va destacar per la gran diversitat de projectes artístics i culturals presentats. Els projectes s’adrecen a alumnat de primària i secundària, amb iniciatives i metodologies molt diverses.
L’objectiu del Programa de Cultura i Educació és promoure l’ús de la cultura i les arts com a estratègies per a l’aprenentatge, el foment de l’esperit crític i l’equitat entre l’alumnat del país. Aquesta línia de subvencions ha estat cofinançada pel departament de Cultura de la Generalitat i pel ministeri de Cultura.
Més informació sobre el Programa de Cultura i Educació de la Generalitat: Enllaç.