L'Escola Municipal de Música va tancar el curs 2025-26 el passat divendres 19 de juny amb la celebració del Concert d’Estiu, que va aplegar les seves formacions musicals en una actuació a l’aire lliure al carrer Magí Fàbrega, amb una alta presència de públic.
Els grups participants en el Concert d’Estiu van ser l’Aula Infants, Cors, Orquestra Diabòlica, Els Inflats, Percorda, Combo Infantil i Coral Sòrissons. Es tracta d’un nou format en aquesta tradicional cloenda de les activitats lectives.
La directora de l’Escola Municipal de Música, Sílvia Vinadé, va agrair el treball de l’alumnat i el suport de les famílies, el professorat i les institucions que fan possible l’activitat del centre.
Durant el Concert d’Estiu de l’Escola Municipal de Música es va anunciar el veredicte del concurs per a la portada del programa de la Festa Major, convocat entre l’alumnat de les escoles de Súria. L’anunci del veredicte i el lliurament dels guardons va anar a càrrec de representants del Consell Municipal dels Infants.
L’organització del Concert d’Estiu va anar a càrrec de l’Escola Municipal de Música i l’Ajuntament de Súria, amb el suport de la Diputació de Barcelona.