Els treballs d'instal·lació de la nova gespa artificial del Camp Municipal de Futbol s'iniciaran aquest mes d'agost

Última revisió 30-07-2025 17:25
30/07/2025

Els treballs d’instal·lació de la nova gespa artificial del Camp Municipal de Futbol s’iniciaran aquest mes d’agost. Aquesta obra és una de les principals inversions previstes en el pressupost municipal d’enguany.

L’actuació es portarà a terme sobre una superfície de 7.172 metres quadrats. L’actual gespa artificial del Camp Municipal de Futbol va ser instal·lada en el segon semestre de l’any 2009, i es considera que després de més de quinze anys d’ús ja ha esgotat la seva vida útil.

La renovació de la gespa ha estat impulsada per les àrees d’Alcaldia i Esports. Aquest dimarts 29 de juliol va tenir lloc a les instal·lacions del mateix Camp Municipal de Futbol una reunió informativa adreçada al Centre d’Esports Súria, amb la presència de l’alcalde Albert Coberó, la regidora d’Esports i Festes, Alba Martínez, i un representant de l’empresa instal·ladora, sobre les previsions de desenvolupament de l’obra.

El projecte, elaborat pels serveis tècnics de l’àrea municipal d’Urbanisme, també inclou l’habilitació d’un espai annex com a zona d’entrenament secundari, amb una superfície de 744 metres quadrats. En aquest espai s’hi instal·larà una part de l’actual gespa artificial, degudament seleccionada i sense marques de colors.

El pressupost base de licitació del projecte és de 309.437,04 euros, IVA inclòs. L’obra compta amb subvencions de la Generalitat de Catalunya, a través del Pla Únic d’Obres i Serveis, i de la Diputació de Barcelona.

Vista parcial del Camp Municipal de Futbol, amb l'actual gespa artificial.
Vista parcial del Camp Municipal de Futbol, amb l'actual gespa artificial.
Autor: Servei de comunicació de l'Ajuntament de Súria